Organisationen

Hos LAUREN Erhvervsrengøring ønsker vi en tæt kontakt til kunden

Det opnår vi med en flad organisation, hvor både assistenterne og de ansvarlige driftsledere kommer tæt på kunderne og den aftale, vi har indgået.

Assistenterne

Assistenterne har den daglige kontakt til kunderne. På baggrund af kundens særlige behov, er vores assistenter nøje instrueret i, hvordan den enkelte rengøringsopgave skal løses. Da kundens behov ofte vil ændre sig i løbet af tiden, bliver der løbende fulgt op af den ansvarlige driftsleder. På alle opgaver sørger vi for, at der altid er en assistent, der kan træde til ved sygdom eller anden form for fravær.​

Driftslederne

Det er ikke geografisk bestemt, hvilke kunder der hører til den enkelte driftsleder.

Det er alene kundens behov, som afgør hvilken driftsleder, der er bedst kvalificeret til at tage ansvaret for den pågældende opgave.

  • er hver budgetansvarlige for ca. 25 kunder
  • er ansvarlige for kvalitetskontrol og kontakten til kunderne
  • bistår med faglig backup til assistenterne
  • organiserer og medvirker ved opstarten af nye kunder
  • oplærer assistenter i Svanemærket erhvervsrengøring og brugen af diverse produkter, redskaber og maskiner.
  • medvirker til at stationære inspektører og serviceassistenter trives og befinder sig godt på deres arbejdsplads
  • indberetter assistenternes løn til lønningskontoret

Indhent et uforpligtende tilbud

​Ønsker du et godt tilbud på erhvervsrengøring, så udfyld formularen med jeres virksomheds kontaktoplysninger, og vi vil kontakte jer snarest muligt.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer henvendelser hurtigst muligt.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Medarbejdere​

​Lau

Virksomhedens stifter og Direktør.
​Stiftede Lauren i 1993 og er heldigvis aldrig rigtig kommet videre.
​ 

Rebekka, PA
​Limen i administrationen. Rebekka holder styr på alt lige fra grønt regnskab til opdatering af vores processer, overholdelse af Servicenormen m.m.

Carsten, Driftsleder
​Carsten er ansvarlig for en større portefølje af kunder i rengøringsafdelingen, herunder bl.a. 16 afdelinger af Arbejdernes Landsbank, Mac. Donald og Ericcson.

Bishnu, Tilsynsførende
​Bishnu er bl.a. ansvarlig for den daglige drift hos Det Ny Teater, og en masse andre gode kunder.
​ 

John
​Driftsleder i Ejendoms-serviceafdelingen
Afdelingen servicerer bl.a. Pitzner Ejendomme, Kølpin Ejendomme, Solstra Development, Bellakvarteret og en masse ejer/andelsforeninger.

Glenn
​Administrativ i Ejendomsservice afd.
​Glenn holder dels styr på alle vores ad hoc opgaver i afdelingen, herunder ind / udflytningsrapporter, istandsættelse m.m.

Mads, Driftsdirektør
​Mads har det øverste ansvar for vores rengøringsafdeling, og er partner i forretning. Mads tegner fremtiden i forretningen, og er bl.a. ansvarlig for virksomhedens ESG rapportering.

Hanne.
​Hanne er bogholderen, som alle vil være gode venner med, for hun ordner også vores løn.

​Hanne er i øvrigt gift med Lau.

Karla
​Hele kontorets kæledægge. Karla er 75% Papillon og 25% pomeranier. Det ved hun dog ikke selv. Hun tror hun er en farlig hund af en art, men er til fals for en godbid af enhver art. Elsker gulerødder og agurk.